Va aflati aici:
Suprafata de izlaz comunal disponibila pentru a fi inchiriata pentru anul 2023
Suprafata de izlaz comunal disponibila pentru a fi inchiriata pentru anul 2023
Din aceeași categorie
- Anunt privind elaborarea proiectului de act normativ privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2024 prin stabilirea taxei de salubrizare pentru anul 2024
- Anunt - semnare contract de finantare nr.921DOT din 2023 - C15
- Anunt privind elaborarea proiectului de act normativ - proiect de hotarare nr 1 din 11.01.2024 privind aprobarea bugetului local pe anul 2024
- PROGRAM MINIMIS CICLUL 2, ANUL 2023
- Comunicat de presa - incepere proiect cu titlu Eficientizare energetica a Scolii Gimnaziale Strejestii de Jos, judetul Olt
- Anunt public privind semnarea contractului de finantare pentru proiectul - Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a unit. de invatamant preuniversitar din Comuna Strejesti
- Anunt privind Balciul anual cu ocazia sarbatorii de Rusalii din data de 04.06.2023
- Informare derulare campania APIA 2023
- PUZ - consultarea documentatiei de urbanism initiere PUZ pentru scoatere teren din extravilan si introducere in intravilan pt construire cladiri si anexe necesare fabrica ulei
- Material informativ despre intermedierea si plasarea fortei de munca in strainatate
PROIECTE REALIZATE IN COMUNA STREJESTI:
1. Reabilitare Scoala Strejestii de Sus (vezi foto)
2. Reabilitare Gradinita Strejestii de Sus (vezi foto)
3. Reabilitare monument (vezi foto)
4. Reabilitare drum(tarina) DC20 (vezi foto)
5. Imprejmuire teren sport si construirea de tribune (vezi foto)
6. Reabilitare acoperis bloc (vezi foto)
7. Construire sediu primarie (vezi foto)
8. Extindere si imprejmuire cimitir Strejestii de Jos
9. Extindere si imprejmuire cimitir Colibas
10. Forare put Strejesti cu bazin de inmagazinare apa (vezi foto)
11. Forare put Strejestii de Sus
PROGRAM DE FUNCTIONARE AL PRIMARIEI:
LUNI-JOI 8:00 - 16:30
VINERI 8:00 - 14:00
PROGRAM DE AUDIENȚE:
PRIMAR
MARȚI 08:00 - 10:00
VICEPRIMAR
MIERCURI 10:00 - 12:00
SECRETAR
JOI 12:00 - 14:00